Mitropolia Moldovei o batjocorește pe Cuvioasa Parascheva prin „dezinfectarea” raclei Sfintei, arătându-și necredința și iconoclasmul

Mitropolitul Teofan serbează azi ziua onomastică, în cinstea Sfântului Teofan Mărturisitorul contra ereziei iconoclaste.
În timp ce se revendică de la acest sfânt, la Iași organizează un pelerinaj la care oamenii sunt invitați să participe cu botnița sclaviei noii ordini mondiale pentru a se închina unui plexiglas, sub care au fost ascunse moaștele Cuvioasei Parascheva, pe care subordonații de la Mitropolie îl mai și dezinfectează o dată la 10 minute.
Prin acest mod de organizare, mitropolitul Teofan arată măsura necredinței în puterea harului vindecător al Sfintelor Moaște, supunerea orbească față de măsurile anticreștine și antiumane ale dictaturii actuale, situându-se pe linia eretică a iconoclasmului, a varlaamitismului și a serghianismului.

 

Pentru a accesa varianta electronică a lucrării părintelui Theodoros Zisis, accesați siteul Martirii Beiușului mai jos.

Biserica și coronavirusul

Citiți și:

 

Patriarhia “dezleagă” poporul la necredință față de puterea vindecătoare a Sfintei Euharistii și a Sfintelor Icoane, de frica coronavirusului

STUPEFIANT: Patriarhul eretic serghianist Daniel îi „fericește” pe cei ce poartă botnița robiei noii ordini mondiale

image_pdfDescarcă în format PDF

Pe acest site se vor aproba doar comentariile care sunt relevante pentru tema propusă de către textul articolului și care nu încalcă legislația în vigoare cu privire la modul de exercitare a libertății de exprimare. Administrația siteului își rezervă dreptul de a selecta comentariile pe care le face publice.

4 comentarii la “Mitropolia Moldovei o batjocorește pe Cuvioasa Parascheva prin „dezinfectarea” raclei Sfintei, arătându-și necredința și iconoclasmul

  1. Este de neînțeles că acești oameni,în frunte cu ” înalții stătători ” și ceilalți slujitori ai Bisericii Ortodoxe, batjocoresc adevărata credință Ortodoxă,se supun ocultei mondiale și oficialităților care îi ascultă și obligă prin tot felul de mijloace total ilegale,ce încalcă flagrant drepturile și libertățile omului,inclusiv la credință.Dacă nici acum nu disting realitatea și adevărul,așa cum spuneți,așa cum spune prezbiterul teolog ortodox grec Theodor Zissis, înseamnă că batjocoresc însăși Credință Ortodoxă,a harului necreat a lui Dumnezeu,harcare se revarsă asupra Sfinților,dar și al tuturor adevăraților și drepților creștini ortodocși. Este de neînțeles pentru adevărații creștini ortodocși.Este imperios necesar ca acești rătăciți de Credința Ortodoxă să realizeze gravele greșeli,păcate ce le fac,de ce am ajuns în aceste situații,că tot ce se întâmplă este rezultatul necredinței, păcatelor, care supără tare pe Dumnezeu! Că Dumnezeu în marea SA bunătate și mărinimie,mai îngăduie,așteptând urgenta îndreptare! Dar până când? Să ne rugăm neîncetat cu toată credința și nădejdea nestrămutate,ca ei să se îndrepte,iar cei nerătăciți să ne menținem pe această cale dreaptă și totodată ca Dumnezeu să ne ajute în acest sens! Dumnezeu,Măicuță Domnului și Sfinții Săi să ne ajute! AMIN !
    Am luat-o acum cinci ani pe drumul marturisirii fara ocolisuri contra ereziei si caderii in paganism in Biserica. Dumneavoastra pe unde va aflati?

  2. Incet, incet, de la atacuri defensive argumentate teologic impotriva ecumenismului, treceti la atacuri personale la Mitropolitul Teofan din cauza unor ingradiri inerente acestei pandemii.
    De ce va deranjeaza aceste restrictii?
    DEGUSTATOR.
    Frustrari personale.
    Ma gandesc la sfintii inchisorilor comuniste, care in ciuda unor restrictii si privatiuni in care au trait ani in sir in puscarii, au dezvoltat credinta in interiorul sufletelor lor mai mult ca oricand, si s-au unit cu Hristos.
    Adevarata libertate este interioara, nu exterioara.Mintea trebuie sa fie unita cu Dumnezeu.Aici se vede viata spirituala. Trebuie sa ne intarim in interior, iar nu in comportamentele de din-afara.
    Trebuie sa iubim libertatea si sa fim atenti la libertatile noastre sa nu le ingradeasca abuziv, dar sa nu facem trimitere la libertatile noastre ale trupului, ca sa ne plangem ca nu avem viata spirituala, pt ca viata spirituala nu depinde de libertatile trupesti.
    O spun cei care sunt pralizati sau in scaun cu rotile care nu pot merge la biserica cand vror ei, insa au o viata interioara extraordinara, si ne dau lectii de virtute si de rugaciune noua celor care avem picioare dar facem obsevervatii si ne manifestam public pentru unele ingradiri…
    Intrebare…
    – incotro va indreptati, si pe ce drum ati luat-o?

    1. Singurul lucru dezgustator este episcopolatria celor care cred ca eu ma lansez la „atacuri personale”. Ar trebui sa va si argumentati punctul de vedere, care este atacul la persoana? Nu e vinovat mitropolitul pentru ce se intampla? Nu e el mitropolitul? Nu putea el si trebuia el sa apere Biserica de aceasta blasfemie?
      Bazaconia dumneavoastra cu credinta din suflet, interioara, cu libertatea interioara e o scuza penibila pentru lasitate. Dupa logica dumneavoastra, sfintii martiri din primele veacuri erau liberi sa jertfeasca idolilor, in acelasi timp „intarindu-se in interior, nu in comportamentele de «din-afara»”. Si atunci de ce nu au facut-o? Pentru ca ceea ce se intampla e perfect analog cu acea situatie.
      Dupa logica dumneavoastra, Teofan Marturisitorul putea sa se inchine acasa la icoane, iar in public sa le batjocoreasca.
      Sunteti un adevarat teoretician al ereziei serghianiste. Cred ca ar trebui sa va angajati la MMB, in locul lui Sturzu, care si asa a fost si e o nulitate teologica, cu studii facute la fara frecventa (fara folos, cum se spune in jargonul teologilor)…
      Eu as tacea, daca as fi in locul dumneavoastra si mi-as vedea locul, pentru a nu pacatui inaintea lui Dumnezeu. Lasati teologii sa isi faca treaba.
      Multumesc ca imi urmariti atat de atent parcursul. Poate invatati totusi ceva. Sanatate.

  3. Oare este atac la persoana faptul că Teofan a semnat unirea cu monofiziții și documentele cretane apostaziatoare? Este atac la persoana că același Teofan declară public de aproape trei decenii că papistașii au taine valide și sunt biserică apostolică? Este atac la persoană că sus numitul a oficiat la ritualuri mozaice, fiind numit de către evrei, în deridere, prinț al bisericii? Este atac la persoană să îl citezi cu blasfemiatoarea afirmație că s-a dus ca pelerin să îl vadă pe megaereticul de la Vatican, când acela a spurcat Iașiul cu prezența sa luciferică, in cel mai batjocoritor cu putință prozelitism? Este atac la persoană să arăți câți clerici a prigonit pentru mărturisirea adevărurilor anticretane? Este atac la persoană să informezi publicul despre atitudinea hulitoare pe care Teofan o are față de moaștele Cuvioasei Maicii noastre Parascheva? Credința trebuie să fie doar interioară? Nu realizați oare că prin atare alegație pur și simplu anulați Biserica și contraziceți atât Scriptura cât și pe Sfinți? Iertati-ma, dar cu asemenea paradigmă mentală singura concluzie logică ar fi că Sfinții înșiși sunt niște proști și niște infractori! Or asemenea cugetare nu poate veni decât direct de la tatăl minciunii, vrajmasitorul neînduplecat și neobosit al mântuirii omului!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

(Închide)