Arhivă

„Toate s-au umplut de antihrist”: pe cine propovăduiește Ortodoxinfo?

Siteul Ortodoxinfo surprinde în ultima perioadă printr-un atac deschis la adresa nepomenitorilor care urmează calea împărătească a luptei antiecumeniste. Motivul acestei atitudini este acela că sinaxa Botoșani II s-a axat doar pe tematica antiecumenistă, neabordând și problematica luptei antibiometrice.
Simțindu-se îndreptățiți să reacționeze public, Ortodoxinfo au făcut fără să vrea, în ultimele săptămâni, jocul sistemului ecumenist, deturnând atenția de la documentele sinaxei Botoșani II către acuzații nefondate privitoare la atitudinea nepomenitorilor români echilibrați față de actele biometrice. În felul acesta, Ortodoxinfo eliberează ierarhia ecumenistă de presiunea pe care mișcarea de nepomenire o exercită asupra ei pentru a renunța la erezie, încercând să redirecționeze această presiune asupra unor responsabili generici și impersonali, care nu pot fi trași la răspundere direct (sistemul mondialist, noua ordine mondială).
În demersul său, Ortodoxinfo face afirmații șocante, care dezvăluie o problemă sistemică a întregii sale abordări a luptei antisistem: accentul excesiv pus pe combaterea antihristului și a împărăției sale au redus perspectiva eshatologică ortodoxă corectă a celor care scriu (poate și a celor care citesc) siteul, predispunându-i spre căderi grave.
Studiul în toată regula pe care mi l-a inspirat această manifestare a siteului din ultima vreme se dorește un strigăt de alarmă, cu scopul de a-i trezi la realitate și a-i face să își ajusteze unele comportamente și acțiuni. El trebuie perceput în acest duh, chiar dacă conține afirmații aspre și mustrări, după părerea mea, binemeritate. Îi asigur pe cei cărora le este dedicat că nu a avut altă intenție.
Fac un apel la înțelepciune editorilor Ortodoxinfo, ca odată cu acest drept la replică al nostru să se încheie săptămâni întregi de tulburare creată în rândul celor care așteaptă de la noi să îi ajutăm, după puterile noastre, să continue lupta din ce în ce mai dificilă contra ereziei și sistemului necreștin în care trăim, nu să ne sfâșiem între noi.

5 mai: Doi ani de luptă împotriva ereziei la Schitul Orășeni din Botoșani

Cuvântul Părintelui Ioan Ungureanu la Duminica Tomei, la împlinirea a doi ani de la începutul persecutării credincioșilor Schitului Orășeni.
În urmă cu exact doi ani, aproximativ 30 de preoți, conduși de slujbașii MMB preot Florin Chirilă și preot Marian Timofte, au încercat să îl scoată din slujire pe părintele Ioan Ungureanu, pentru că a refuzat să îl mai pomenească la slujbe pe ierarhul ecumenist.
Poporul credincios și-a apărat preotul și continuă să o facă până în ziua de astăzi. Sfinții Sila, Paisie și Natan apără necontenit această comunitate.

Nepomenitorii care urmează calea împărătească a mărturisirii se întâlnesc la Botoșani pe 1 mai

Preoții nepomenitori și credincioșii care s-au îngrădit de erezie îi invită pe toți preoții și credincioșii Bisericii Ortodoxe Române să mărturisească deschis contra ereziei ecumeniste și contra adunării ecumeniste din Creta, din 2016, pentru ca astfel să fie convinși ierarhii Bisericii noastre că poporul credincios nu acceptă această erezie și să renunțe la ea, aducând astfel pacea în Biserica Ortodoxă Română.
Întâlnirea de la Botoșani, din data de 1 mai, este o chemare adresată tuturor preoților și credincioșilor BOR, din partea semnatarilor „Proiectului de Rezoluție” din 2018, care au luptat timp de doi ani ca preoții și credincioșii care încă nu au reușit să întrerupă pomenirea să nu fie considerați la grămadă eretici, de a mărturisi împreună, nepomenitori și pomenitori, public contra ereziei ecumeniste și a informa poporul despre pericolul contaminării Bisericii noastre cu ideile eretice ale ecumenismului.
Întâlnirea din 1 mai se constituie și într-o poziție oficială a celor ce luptă contra ereziei ecumeniste în Biserică față de anunțata vizită a papei Francisc, care se înscrie în programul ecumenist de atragere a credincioșilor ortodocși în mirajul „unității în diversitate” a creștinilor, idee eretică ce desființează hotarul canonic și patristic între Ortodoxie și erezie, între Adevărul de credință și minciuna omenească.